Zbyněk Barth

Pane Sobotko, Váš rektální alpinismus je nejspíše kontraproduktivní

5. 02. 2013 4:33:06
Docela mne udivilo, že výplody s.Sobotky v nedělní Partii unikly pozornosti PT blogerské obci, přesto, že byly pro další politický "vývoj" naší (nebo jeho) země velmi signifikantní.

Zcela bez zájmu, ale se stále se zvyšující pozorností (byť mne vyrušoval čtyřletý vnuk skládáním puzzle), jsem spíše pouze poslouchal než sledoval "duel" páně Kalouska a Sobotky. Obvyklé plky obou jsem propouštěl hlavou bez interesu, či cenzury AŽ...!!!

PT Sobotka na dotaz moderátora na jeho vztahy s budoucím prezidentem sdělil, že sice měli jakési rozpory, ale ty lze bez problémů překonat a zcela jistě si bude s LEVICOVÝM prezidentem rozumět. Neopomenul připomenout, že ON byl jedním z těch, kteří hlasovali při předchozích prezidentských volbách v jeho prospěch, proti Klausovi. Potud jsem to chápal, jako prachobyčejný vlezdopr...smus, který je panu Sobotkovi vlastní a jen jsem se ušklíbl, jen si počkej, však uvidíš. Byl v tu dobu Zemanovi natolik v pr...i, že jsem i přes monitor cítil merkaptany (plynný produkt trávení živočišných bílkovin, odcházející z těla savců často za zvukového doprovodu, ale vždy s nezaměnitelným aroma). Zcela určitě je cítil i pan Sobotka (byl blíže), ale nedal na sobě nic znát, jako správný český "teflonový" politik.

Jenže pak přišla rána...

Parafrázuji, ale každý má možnost si na iPrima jeho doslovnou citaci připomenout:

Pan prezident Zeman, jakožto levicově orientován, zcela jistě navrhne levicovému senátu chybějící Ústavní soudce, kteří budou srozuměni s levicovou opozicí vládě.!!!

Samozřejmost, jakou dával najevo, že prezident Zeman bude nepokrytě politizovat Ústavní Soud, mne šokovala natolik, že mne můj vnuk kritizoval, "proč posloucháš ty blbé pány v televizi, když ještě to puzzle nemáme hotové." O panu Sobotkovi nemám valné mínění, ale takto nepokryté znásilňování ústavy ČR (byť je pouze rádoby), mne utvrzuje v názoru, že pan Sobotka nemá v české politice (snad i v Česku), co dělat.

Pokud si pan Sobotka myslí, že pan Zeman je pouze politickou loutkou, kterou hravě zvládne, pak se krutě mýlí. Pan Zeman je možná cokoliv, jen ne levičák. Je natolik ješitný a sebestředný, jako součaný prezident Klaus. A rozhodně neodpouští předchozí zrady. Určitě se nebude mstít, natolik je povýšný, že se k tomu nesníží. Alespoň ne okatě a v kamerách médií. Jsem ale přesvědčen, že pan Sobotka brzy pozná, kdo byl prognostikem AVČR v době, kdy si on ještě hrál v uhláku na havíře.

Autor: Zbyněk Barth | karma: 25.53 | přečteno: 1147 ×
Poslední články autora