Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SAX 1

Jak se nestát blogerem.

Jak dosáhnu schválení blogera a aktivaci dalšího psaní přes Varování.Jako neschválený bloger, můžete označit jako aktivní jen jeden článek. Uložte článek jako neaktivní a počkejte na schválení,následně bude moci článek aktivovat'' asi se špatně koukám Tak mi tam asi nějak zapoměli dát odkaz kde, kdo -následně bude moci článek aktivovat Někdo odpovídal v diskuzi , že mne neschválí kvůli fotce.No jak tak na sebe koukám, tak se můžu někomu nelíbit ale to příšerky s.r.o.taky a přeci je máme rádi Jo ptal jsem se maminky ale podoba už reklamovat nejde ;-D

0/0
10.6.2010 12:54

rezjir

Jinak já i vy

vstupujeme na stránky idnes s vědomím, že nás idnes může zmizíkovat. Takže si ex post na cenzuru prosím nestěžujte.

0/0
21.6.2008 19:40

nepolitik

Cenzuru v tom nevidím

pouze se redaktorce zodpovědné za idnes.cz nelíbil a tak ho neuveřejnila. To snad je právo vydavatele. Horší je, když vám text zveřejní, ale redakčně upraví tak, že jste přátelům za blbce. To je potom cenzura, ale když něco nezveřejní tak se nic zvláštního neděje.Pokud se týče Ratha, tak je to samolibý nevychovaný spratek, který se msí zviditelnit za každou cenu. Proto je redaktorům vždy pohotově k disposici a ti mají vystaráno s náplní svých zpráv. Svým chováním je srovnatelný se Sládkem, vždyť jsou oba dokroři i když každý něčeho jiného. Oba však jsou jasným příkladem, že vysokoškolské vzdělání a s ním spojený titul nemá žádnou, ale opravdu žádnou vypovídací hodnotu o charakteru jeho nositele. Vždyť takových bezcharakterních doktorů a inženýrů je v parlamentu jako nastláno a nejen tam.

0/0
21.6.2008 19:14

zbynek01

Re: Cenzuru v tom nevidím

Vážený neznámý nepolitiku,

je mi líto, ale příspěvek byl 12 hodin přístupný. Teprve na podnět anonymního stěžovatele, jehož sice znám nick, ale za jméno se stydí stejně jako Vy, byl stažen...:-(. Proto má revolta...

0/0
21.6.2008 19:23

Štěpán Binko

Re: Re: Cenzuru v tom nevidím

Aha, prostě takový teplý český bonz, pak vaše rozhořčení chápu. :-©

0/0
21.6.2008 19:28

Lucie Kavanova

Re: Re: Cenzuru v tom nevidím

Dobry den, pane Barthe, mylite se, neslo o zadnou reakci na nejake "udani", nybrz o me samostatne rozhodnuti.

0/0
22.6.2008 23:19

Zdrť Mrmlmný

.

A jéje, další mučedník internetu. ;-DTen idnes platíš, že chceš rozhodovat o necenzuře na ryze soukromém serveru? Prober se. ;-D

0/0
21.6.2008 19:13

zbynek01

Re: .

Jejda!!!

Díky, už jsem vzhůru!;-D!

0/0
21.6.2008 19:25

wopi

ale jinak se s Vámi

pro jistotu loučím ;-D

0/0
21.6.2008 18:47

zbynek01

Re: ale jinak se s Vámi

jj. chápu... České řešení...;-D;-D;-D

0/0
21.6.2008 18:54

wopi

jo, s tím ministrem

se jí povedl dobrý vtip 8-o8-o8-o

0/0
21.6.2008 18:43

rezjir

Proč do toho taháte Stalina??

Kde jste přišel na to, že za Stalina se nekritizovalo?

0/0
21.6.2008 18:32

zbynek01

Re: Proč do toho taháte Stalina??

Ale samozřejmě, že se Stalin kritizoval... Jenomže otevřeně nejméně 1000 km od hranic ;-(

0/0
21.6.2008 18:38

rezjir

Re: Re: Proč do toho taháte Stalina??

Budete se divit, ale právě těch 1000 km od hranic byli více potichu, než takový Šolochov, který otevřeně Stalina kritizoval za metody kolektivizace. A Gamsachurdia tuším za národnostní politiku. A Stalin se jich ani nedotkl.

  A naopak Stalin kritizoval jistého Sanina za jeho koncepci ekonomie. Taky se nic nedělo.

  Ten obraz Stalina vytvářeli trockisti, takže asi na něm moc pravdy nebude.

0/0
21.6.2008 19:39

R+ Wollt ihr das Bett in Flammen

co je to za kreténa?

8-o Bart Simpson ?8-o;-D

0/0
21.6.2008 18:30

zbynek01

Re: co je to za kreténa?

Ten kretén se jmenuje Zbyněk Barth. Ne Bart Simson, i když na něj také slyším. Ovšem pouze od přátel! S nikým, kdo se jmenuje "R+ Wollt ihr das Bett in Flammen" jsem ještě pivo nepil...:-( Nebo ho znám a pouze se stydí za své jméno? Pak jej mohu jen politovat a doporučit nejbližší psychoterapii;-(

0/0
21.6.2008 18:44

oId fashioned Vince III..

bhehehe:

"už i na iDnes?"...právě na iDnes;-D;-D

0/0
21.6.2008 18:03

ikaika

jsem proti

jakékoli cenzuře tedy i ve vašem případě, tím samozřejmě nechci nechci říct že je to dobrý článek- je na úrovni Kaňákovské poezie

0/0
21.6.2008 17:51

Štěpán Binko

Re: jsem proti

Kdo autorovi brání podobný text, klidně s jasným přirovnáním Dr. Ratha ke komukoli, publikovat na internetu čistě pod svým jménem? Reakce iDnesu je logická, vzhledem k našemu právu se chce vyhnout riziku, že ho Dr. Rath zažaluje. Nic víc.

0/0
21.6.2008 17:58

ikaika

Re: Re: jsem proti

a proč tak nečinní u jiných autorů?

0/0
21.6.2008 18:19

zbynek01

Re: Re: jsem proti

Ale kdo jim chce bránit? Rath se nechám zažalovat od pana Ráda.:-) Bude z toho komické léto.;-D I když při rycholosti našich soudů až za pět let...:-( Odpovědnost iDnes je nulová, protože jsem podepsaný svým (pravým) jménem a legálně registrován. Takže jde pouze a jenom o alibismus.

Kde jsem se s tím již setkal?!?... (že by protektorát...? nebo po r.1948...? nebo DNES ???!!!???:-(

0/0
21.6.2008 18:28

Štěpán Binko

Re: Re: Re: jsem proti

Ani nevíte jak Vám v podstatě Vašeho zápalu rozumím  a jak s obsahem článku souhlasím, ale Vy zcela ignorujete fakt, že i když jste pod článkem podepsán Vy, tak odpovědnost za publikovaný text nese iDnes. Tak to prostě je.

Už si rozumíme?

0/0
21.6.2008 18:31

zbynek01

Re: Re: Re: Re: jsem proti

Jestli je to tak, pak se omlouvám za neznalot zákona, která neomlouvá:-). Za svým názorem si stojím, chci nést případnou plnou zodpovědnost a pokud to je možné, vyviňuji iDnes i její redaktory na svůj úkor.

Ale Rath a ministr....  To snad radši emigraci...:-/

0/0
21.6.2008 18:49

Štěpán Binko

Re: Re: Re: Re: Re: jsem proti

Jak jsem řekl, tak s podstatou článku naprosto souhlasím. Rath byl ministr bývalý a doufám, že současným se už nikdy nestane.

Jenže s tou odpovědností je to opravdu tak, má ji iDnes. Dokonce se k tomu již jednou vyjadřoval ombudsman, který to potvrdil. Můžeme s tím nesouhlasit (já nesouhlasím), ale nemůžeme se iDnes divit. Chybka sl. Kavanové je chybou, já ji tak beru, ale nechává mě chladným.

0/0
21.6.2008 19:08

Hail Eris

Cenzura už i na iDnes?

"už i na iDnes" zní divně. iDnes je přeci synonymem cenzury, jejim prukopníkem v polistopadových médiích u nás. Proč tedy ten údiv?

0/0
21.6.2008 17:45

Štěpán Binko

Re: Cenzura už i na iDnes?

Ale, ale, opravdu? Už se tu o tom diskutovalo několikrát. Stažení příspěvku autora je logickým důsledkem jeho poslední věty a také našeho právního rámce, již jednou hodnoceného např. ombudsmanem. Abych někoho označil za rovného třem jmenovaným diktátorům, nemusím to napsat v jedné větě, s polopaticky umístěným "rovnítkem" a vymlouvat se na to, že jsem ho nějakým složitějším opisem vlastně nepřirovnal, když jsem ho vlastně přirovnal. Sorry. Je to jako když tu někdo někoho v diskuzi uráží bez použití vulgarit a pak se tváří, jako že ho neuráží.

O tom, že iDnes nemoderuje více než je nezbytně nutné svědčí množství textů např. právě proti Dr. Rathovi.

S výše uvedeným pak chybka sl. Kavanové ohledně funkce a také to, že autorův text, resp. jeho prostřední část, sedí na jmenovaného jako dětská prdelka na nočník, nemá co dělat.

0/0
21.6.2008 17:56

jonee

Re: Re: Cenzura už i na iDnes?

Pane Binko, myslím, že nemusíte obhajovat svoji VIP pozici tím, že budete "kopat" za "cenzorsko-administrativní" tým iDNES. Je to trošku nízké a podlézavé, nemyslíte?Ale k věci. Problém je spíše v tom, že se tu měří dvojím metrem. Články některých autorů jsou již za hranicí slušnosti a dají se kvalifikovat jako hanobící (viz např. doslova zvratky p. Polaneckého). Některým byl již celý jejich blog zrušen. Pokud tedy existují nějaká pravidla blogu (a na ty má samozřejmě iDNES právo), tak ať jsou uplatňována na všechny bez rozdílu. A jen tak mimochodem, označit Ratha za ministra není jen tak nějaká chybka, ale dosti velký průšvih, zvláště v novinářské branži.   

0/0
21.6.2008 18:15

Štěpán Binko

Re: Re: Re: Cenzura už i na iDnes?

Milý Jonee, klidně na to koukejte tak, že tu kopu za cenzorsko-administrativní tým iDnesu s odůvodněním čehokoli, třeba toho VIP. Naučím se s tím žít. Ti chytří se třeba podívají co dělám a dojde jim, že toto je problematika se kterou se pracovně potkávám poměrně často a snad to nebudou vidět jako Vy.

Přesně rozumím tomu co ve věcné rovině píšete, ale články pánů Polaneckého, Mlejnka, Zieglera a dalších jsou jejich osobní názory, se kterými klidně nesouhlaste, ale oni se v nich nikde nedopouštějí náznaku přirovnání konkrétní osoby k vrcholným představitelům mimo zákon postavených režimů. Chápete? Klidně Vám mohou připadat vulgární a hanobící, to je Váš názor, ale s podstatou věci to nemá co dělat.

0/0
21.6.2008 18:35

djsano

Dobře Vám tak

Chápu, že to stáhla, protože tan Váš článek je nechutnej populistickej blábol, plnej špíny a nařčení, ke kterým nemáte jediný důkaz. A to srovnání s diktátory tam je, tak nedělejte z čtenářu blbce. :-©

0/0
21.6.2008 17:38



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.